Realizacja zamówień

Warunki dostaw

  1. Z zastrzeżeniem postanowień ust. 2 niniejszego paragrafu, Zamawiający może wybrać następujące formy dostarczenia przedmiotu zamówienia:
    - dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej;
    - dostawa za pośrednictwem Poczty Polskiej;
    - odbiór osobisty w siedzibie Auto Klimat, 54-105 Wrocław, ul. Północna 15-19. Niezbędnym warunkiem odbioru osobistego jest okazanie dokumentu identyfikującego tożsamość Zamawiającego oraz podanie numeru zamówienia.
  2. Poszczególne formy dostarczenia przesyłki mogą być wykluczone dla określonych produktów lub usług. Szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie www.autoklimat.pl w zakładce „Warunki dostaw”.
  3. Czas przygotowania przedmiotu zamówienia do wysyłki (przekazania przesyłki ze sklepu internetowego do przewoźnika realizującego dostawę) wynosi do 3 dni roboczych od dnia potwierdzenia wpłynięcia zamówienia do sklepu internetowego.
  4. Zamawiający otrzymuje na adres e-mail wskazany przez niego w formularzu zamówienia powiadomienie w przedmiocie przyjęcia zamówienia do realizacji, powiadomienie o przekazaniu zamówienia do wysyłki (przekazaniu przesyłki do przewoźnika realizującego dostawę) oraz informację o danych identyfikujących przesyłkę.
  5. Zamówienie zostanie przyjęte do realizacji pod warunkiem, że przedmiot zamówienia jest dostępny w magazynie Auto Klimat.
  6. W przypadku niedostępności produktów lub usług objętych zamówieniem w magazynie Auto Klimat  lub z innych przyczyn i braku możliwości realizacji zamówienia, sklep internetowy zawiadomi o tym fakcie Zamawiającego najpóźniej do 3 (trzech) dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego w formularzu zamówienia.
  7. W przypadku niedostępności części produktów lub usług objętych zamówieniem w magazynie Auto Klimat  lub z innych przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia w czasie przewidzianym w tym zamówieniu, Zamawiający jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Zamawiający może wówczas wybrać:
    a. Częściową realizację, co powoduje zrealizowanie zamówienia w zakresie dotyczącym wyłącznie dostępnych lub możliwych do wysyłki wyrobów lub publikacji, sklep internetowy zostaje zwolniony z obowiązku realizacji zamówienia na niedostępne lub niemożliwe do wysyłki wyroby lub publikacje,
    b. Anulowanie całości zamówienia, co powoduje zwolnienie sklepu internetowego z obowiązku realizacji zamówienia.
  8. Do wartości każdego zamówienia doliczany jest koszt dostawy. Aktualna tabela zawierająca informacje o kosztach dostawy dostępna jest na stronie www.autoklimat.pl w zakładce „Warunki dostaw”.
  9. Auto Klimat  nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez firmę kurierską (kurier DHL, Poczta Polska)
  10. Zamawiający, odbierając przesyłkę z przedmiotem zamówienia, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności kuriera lub pracownika poczty, sporządzić protokół szkody. Protokół szkody przesłany do Auto Klimat  wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl